fonBubák

Technika na Expedici Terra Mariana („stránka ve výstavbě“)

Koloběžka: Doxtor F152D

CoVýrobceTypPopis
RámDoxtorF152F152D
DoxtorNávarekNávarek na tykadlo M8
VidliceForceAhead26" MTB Force Al, černá, Disc - matná
Hlavové složeníForce15092Semi-integrované hlavové složení Force AL- 15092
PředstavecProfilC41PROFIL C41, 25,4/110mm černý
ŘídítkaFCFBFlat carbonFCFB 25.4mm carbon 3K handebar matt color flat 102g 680mm
Přední koloRemerx27,5"Extreme Jumbo 584 Ba+Nýt/32, špice Remerx nerez BA, náboj Rx 2503, nipl mosaz
Přední plášťSchwalbe27,5"Rocket Ron 27.5x2.25 Addix Speedgrip SnakeSkin Tubeless-easy
Přední brzdaShimanoBR-M445kotoučová brzda přední černá, hydraulická, 750 mm - 8772A
Přední kotoučShimanoSM-RT26180mm
Zadní koloRemerx20"Jumbo 406 Ba+Gbs+2Nýt/32, špice Remerx nerez Ba, náboj Rx 2536, nipl mosaz
Zadní plášťSchwalbe20"Smart Sam 20x2.35 Performance
Zadní brzdaShimanoBR-T4000Shimano Acera BR-T4000
Zadní špalkyBTWIN900V-BRAKE TRI-ZONES 900 B'TWIN
Nosič na vidluSport Arsenal204PŘEDNÍ NOSIČ art. 204
Brašny na vidluSport Arsenal312BRAŠNA VELKOOBJEMOVÁ VODOTĚSNÁ x2
Brašna na řídítkaSport Arsenal310BRAŠNA NA ŘÍDÍTKA QF VODOTĚSNÁ
Zadní nosičSport Arsenal241ZADNÍ NOSIČ MINI
Držák na telefonForce896168FORCE TOUCH phone

Příslušenství:

Spousta gumicuků, thermotaška na 1,5l láhve z Decathlonu přivázaná místo držáku na láhve. Láhev 1,5l s camelbagovou hadičkou a ventilem. Ohýbaná 5mm Al pásovina pro zadní nosič.

Sport Arsenal:

Nosič na přední vidlici: Nosiče, když už jsou správně namontovány, tak je na ně spoleh a ani se nehnou. Jeden z úchytů jsem měl uchycený asi 5mm nad kotoučem brzdy a vůbec se neposunul.  Na začátku jsem s tím trochu bojoval, ale nakonec se mi to podařilo správně upnout. Opravdu se musí dotáhnout skoro na krev. Problém byl hlavně v tom, že úchyty jsou stavěny na kulatý profil vidlice, ale moje má takový trojúhelníkový šišoid, takže se s tím blbě pracovalo, ale i tak to šlo.

Brašny na vidlu: když jsem se do nich chystal na 7 dní tak jsem celkem koukal co se do nich vejde. Musím uznat že co se týče objemu, tak jsou fakt super. I když se napěchují do plna tak se s násilím dají zavřít alespoň na jeden závit a je na ně spoleh i do mokra. Celkově musím říct že toho vydržely hodně. První den lítaly vzduchem, klouzaly se po štěrku, písku a podobně, protože jsem je měl špatně uvázané. Respektive, problém je ve spodním háčku, který drží brašnu u nosiče a terénu který jsme jeli. Prostě na skákání, drncání, přehazování přes klády atd… už háček nestíhá. Ale vyřešilo se to relativně jednoduše, jeden z vázacích popruhů protáhnout nosičem a bylo. Ani nebyla potřeba použít přídavné popruhy. Když sem potom přijel domů a vysprchoval je, tak na nich nebylo téměř znatelné žádné opotřebení.

Zadní nosič: tím, že jsme jeli na koloběžkách byl problém v uchycení nosiče. Je stavěný na kolo (mini nosič na kola do 24″). Museli jsme nějak nahradit sedlovou tyč, respektive zadek kola kde se to uchycuje normálně. Naštěstí se podařilo naohýbat 5mm pásovinu jako blatník vedenou až pod nosič. Nosič jsem trochu upravil 10mm vrtákem aby se tam daly pořádné šrouby. No a ve výsledku se na nosiči dalo i sedět. Každopádně hlavní využití bylo na 3l vody a spacák a hlavně jako protizávaží tomu naloženému předku.

Brašna na řídítka: z počátku (asi i doteď) se mi nelíbí tažlutá barva a celkově krabicový vzhled brašny. Ale musím uznat, že to byla nejlepší, nejuniverzálnější a nejspolehlivější brašna na brndě. Prostě radost s tím jezdit. Měl jsem v ní elektrotrechniku (powerbanky, kabely, kameru…) a rychlopotřeby (z. papír, čelovku, lepení, doklady…). Do téhle brašny jsem chodil nejčastěji a přes to že je taky vodotěsná tak se s ní pracovalo velice rychle. Když bylo potřeba powerbanky zůstaly vevnitř a ven se vytáhl kabel do telefonu v pouzdře, nebo prímo na horní straně jsem využil mapovou fólii na nabíjení kamery atd.. Člověk na to pořád viděl (kdy je to nabité) a za jízdy se s tím dalo operovat. Prostě parádní brašna.

Technika na Expedici Terra Mariana („stránka ve výstavbě“)
Přesunout se na začátek
%d blogerům se to líbí: